Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[問題] 手機一值收到更換sim卡通知 救命阿
Sep 30th 2013, 21:34, by pnpnanddim

作者pnpnanddim (CRAY)

看板MobileComm

標題[問題] 手機一值收到更換sim卡通知 救命阿

時間Mon Sep 30 21:34:28 2013

女友因為出國 把她的卡片給我 順便幫我借了之智慧型手機 HTC DOLBY 為了這隻手機還把她自己的小卡換成大卡 然後用我的電話號碼開通大卡 現在 我的手機 和 HTC 這隻 天天收到簡訊 內容為  已被更換sim卡,手機可能遺失 寄件人:變更sim卡提醒 IMEI:..................... 這樣每天寄那麼多封簡訊 會不會帳單寄到,我會傻眼 每天刪這簡訊,都快煩死我了 到底怎麼一回事 有人能教我怎麼改嗎 謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.132.235.43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()