close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Decode Your Dreams

Anyone can learn to understand their dreams - even you! You'll have step by step instructions including templates. All you need is a dream. Enroll today for $79.
From our sponsors
Re: [心情] 天然呆...
Jan 31st 2014, 10:42, by pop3110

作者pop3110 (pop3110)

站內Boy-Girl

標題Re: [心情] 天然呆...

時間Fri Jan 31 10:42:55 2014

※ 引述《averywu (看文不要只會用橫的看)》之銘言: : 我老了。請原始我做為一個人類,除了體力以外,竟然有心靈上的疲倦這事。 : 我知道那對妳來說聽起來很扯。 : 但那是我無數次在睡夢中嚇醒、驚醒得來的答案。 : 我累了。 : 我擔心,那天我不在了,這個家怎麼辦? : 誰來關掉那燒乾了的鍋子? : 誰來為妳把妳說是毒蟲的蟋蟀抓到屋外? 這篇超好笑 分享一下我昔日的天然呆女友 (已分手) 忘東忘西 在A地玩 開車前往B地 手機放在A地 往C地 手提袋放在B地旅館 觀察半年 一樣都是這樣 根本改不了 那是個性 反應慢半拍 人家講什麼都傻傻的 一開始很可愛 等到熱戀期過了 外表因素降到最低 你就會開始覺得很可惡了 不會開車 騎車也滿恐怖的 每天都在擔心她 數學滿爛的 常常連基本算數都會搞錯 去銀行換美金很怕她換錯 填單子也都教不會 有一天真的累了 就默默分了 老婆真的娶精明一點的比較好 但也不要太強勢 會婆媳問題 人生很麻煩 ~.~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.233.207.59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()