close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心情] 我還是好愛你,你知道嗎?
Mar 15th 2014, 14:32, by yang123

作者yang123 (不顧一切的愛)

站內Boy-Girl

標題[心情] 我還是好愛你,你知道嗎?

時間Sat Mar 15 14:32:20 2014

親愛的,今天是我們五周年的大日子 也是你提分手的第一個月 一個月前,才在你們家看電視,說說笑笑的 一個月後,我自己一個人在房間流淚 你說你累了,未來太遙遠 你說你不獨立,需要有人天天陪 沒錯,因為我工作的關係,已經兩年半只能周末陪你了 我認了,因為我的確沒辦法切確跟你說 什麼時候才能結束這假日情人的情況 問你是不是心裡有了別人,你說不是,我相信了 一個月沒聯絡,本來今天想見你最後一面 但你不在家 我只好把原本要送你的週年禮物,和一些你放我這的東西 請你媽交給你 你媽也很錯愕我們突然分手,還安慰我,這就是緣分吧 說你也很難過,這一個月你也不常回家睡(!?) 我實在想不出來,你家附近的好朋友們 哪個可以讓你這樣常過夜 算了,不重要了 結婚生子,共度人生另一個階段 是我們大學時,對未來規劃的目標 只是現在你突然抽離 我真的不知所措.... 親愛的,我還是好愛你 你知道嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 222.251.22.98

canon6d:拍拍@@ 03/15 14:33

lms334:只能拍拍@@ 03/15 14:55

stanley10:綠巨人你好 03/15 15:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()