close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[求助] 我想製作求婚影片 需要大家的幫忙
May 24th 2014, 13:08, by leo912131

作者leo912131 (LEO)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我想製作求婚影片 需要大家的幫忙

時間Sat May 24 13:08:14 2014

跟女朋友交往5年多了 預計今年會結婚~所以已經在計劃如何求婚了 目前想先製作一段求婚影片 她有說過 她希望我求婚時 她朋友有在場 所以我目前想的求婚影片是 她的好朋友 每人錄一小段祝福的話 及最重要的當然是請她嫁給我的話 還有另一部分 也是比較困難的部分 就是請 在世界各地的你/妳協助幫忙 錄一句話 就是"xxx請妳嫁給xxx" 希望能在外國景點旁邊 如果沒有也沒關係 不知道這個任務能不能完成 如果你/妳最近要出國玩 或是有認識的朋友在國外 希望能幫我這一個忙 讓我求婚影片能夠更感動 謝謝大家 如果可以的話 私訊給我 詳細在和你說 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.164.125.21 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1400908096.A.F6D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()