close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 碰到這情況該講開(告白)嗎?
Aug 30th 2014, 07:06, by iuiwer

作者iuiwer (芒果刨冰)

看板Boy-Girl

標題[求助] 碰到這情況該講開(告白)嗎?

時間Sat Aug 30 07:06:26 2014

同事A女: 雙子A型個性難捉摸 跟我同課 下班我們會揪團去運動 跟A算是朋友,我們也會私底下互相分享工作上的心事 同事B男: 不同課 是我學長 個性成熟 朋友很多 我也是其中之一 正文: 今天4月我突然喜歡上A,有跟B講過,B也說願意幫我(三個 人有出去吃飯)...經過這幾個月的試探跟聊天(未告白), 知道A對我沒意思,但是願意跟我繼續當朋友,我也試著轉 換心情... 前幾天我查覺到AB在上班日都請假一天出遊,我就跑去問B, B也承認了,他們是私下2人出去玩一整天(從早上到晚上), 但還不是男女朋友我整個很震驚,已經好幾天失眠 藉酒消愁 嚴重影響我上班,A女也很關心我,一直詢問我是怎麼了,我沒 說出來再這樣隱瞞下去,未來工作會越來越尷尬... 而且我不想失去這個朋友 請問我該跟A女攤開來講嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.193.151.141 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409353590.A.610.html ※ 編輯: iuiwer (123.193.151.141), 08/30/2014 07:07:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()