Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決 
華為 G510和HTC Desire L哪支好??
Nov 25th 2013, 11:47

先說一下~HTC Desire L是我目前在用的手機,
因為我弟也想要HTC,
我媽也限制他只能買3000多塊的
但是HTC如果要買3000多塊應該就只能選低階
所以現在換成是我要考慮把自己的手機讓給他
再去買一支新的
目前以中華電信搭配383費率(我爸的門號)再加上外表需求,只有華為Ascend G510比較符合
所以想問問大家的意見
這支手機ok嗎?還是繼續用我的Desire L比較好?

p.s : Desire L那支只有一個缺點,每次退出應用程式剛滑的幾下都會卡卡的

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()