Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 神教設備面試
Nov 24th 2014, 13:47, by ArNold

作者ArNold (ArNold)

看板Tech_Job

標題[請益] 神教設備面試

時間Mon Nov 24 13:47:33 2014

各位科技版大大們好 小弟接獲神教設備工程師的面試 我知道考試會考專業 但是爬了一段時間找不太到相關的資料 所以想詢問有經驗的大大們 可否提供專業考試的大概方向 例如:二極體 電晶體 我知道神教在這版很黑... 但是我不想浪費每一個面試的機會 所以每次面試我都應該全力以赴 希望有經驗的大大們能提供小弟考試方向 以及需要注意的事項 另外我面試的是南神教 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.238.51.239 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1416808055.A.C91.html

abiggun: ME? 11/24 14:21

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()