close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[公告] 《徵求》紫融圖片提供!
Nov 4th 2013, 16:32, by hakkinen0723 ( *~麥香紅茶~* )

討論板我看過幾篇關於紫融文章
以及私下和魚友的談論後

我希望各位魚友提供給我所有紫融條件的圖片
一方面我想參考魚種的條件是否有元寶魚種差異太大的狀況(比如低消費元寶魚種也可)
另方面我想參考其他所有條件
之後,商請官方針對紫色融合研議重新調整融合條件的可能性
儘量滿足多些玩家可參與
不過度苛刻條件上太過分的侷限

先謝謝提供者

提供時也請說明,該圖片條件是否已經進行融合
或者只是試著融合配方
感謝!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()