Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
Re: [求助] 男友與朋友在澳洲跟前女友一起工作
Jun 7th 2013, 06:55

作者DividBud (樹葉姑娘)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男友與朋友在澳洲跟前女友一起工作

時間Fri Jun 7 06:55:06 2013

~文長恕刪~ 不曉得你和你男朋友以往的相處狀況,能不能用我這種方式處理? 跟男友說: 「一來我想多個連絡你的方法以免出門在外...二來我真的也是有點介意。 可以給我你前女友的line嗎?或是讓我用你的line跟她講講話?」 跟前女友說: 『我是xxx的女朋友,平日麻煩你們照顧他了! 如果有需要從台灣寄什麼東西過去,請不要客氣喔!我的聯絡方法是... 這樣認識也是有緣,請問在我男友還在澳洲這段期間,我可以跟你聯絡嗎?:)謝謝!』 -- 樹葉姑娘 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.137.14

jeff801006:我覺得男生知道會極度覺得不被信任... 06/07 06:59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()