close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心情] 我過的很好,我對自己說
Jun 1st 2014, 03:38, by mrbeachfan

作者mrbeachfan (上籃猛放槍)

看板Boy-Girl

標題[心情] 我過的很好,我對自己說

時間Sun Jun 1 03:38:19 2014

親愛的 我能這樣再叫妳一次:親愛的 的資格嗎? 在這些日子以來,在我內心一直對著自己說:每個人都有追求自己愛情的權利 曾經傷心欲絕、曾經釋懷、曾經懷抱著希望,那現在呢? 期望自己能消失在妳的世界中,而當妳需要我時,呼喊一聲:都敏俊c 我就會出現在妳面前,再一次的守護妳 ... 我不該再讓妳承受著兩難的壞心情,我會自己慢慢離開 讓妳再一次勇敢的追求屬於妳的幸福! 我不值得妳哭泣,曾經屬於我的幸福 我可以繼續承受這孤獨的擁抱 直到妳我都可走出這老天爺愛哭泣的臺北~ 謝謝妳,親愛的 ... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.253.62.167 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1401565101.A.B72.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()